zaterdag 28 mei 2016

Kerstkaart


Vandaag heb ik weer eens een kerstkaart gemaakt.
Een van de blogs heeft als thema witte kaart, met alleen een gekleurde digi.
Dus....ben ik aan de slag gegaan met dat idee. Nu heb ik meteen weer een kaart voor week 23 van de kerstchallenge op Facebook waar ik al sinds januari elke week een kaart inlever.


Met deze kaart wil ik mee doen aan de volgende challenges:

Scrapbook Stamp Society: white card only the image coloured
Fab 'n' Funky Challenges: Christmas
Holly Jolly Christmas Challenge: Traditional Colours

5 opmerkingen:

  1. I love this card. The coloured image works beautifully with your snowy trees.

    Thanks for sharing at Fab n Funky.

    Sharon x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooie witte kerstkaart Petra


    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.
    Succes en hopelijk tot de volgende keer.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is gorgeous! very well designed!
    Thank you for joining us at the Scrapbook Stamp Society Challenge Blog!
    Good luck with your entry and welcome again!
    xx Olga DT member

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.Good Luck and hope too se again.Gr.Kaija Dt-member

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a lovely card. Love the white background! Thanks for joining us at Holly Jolly Christmas Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen