woensdag 10 mei 2017

Stinkin' cute

Ik zag de nieuwe Lawn Fanatics challenge en het leek me leuk om een kaart met dat thema te gaan maken voor mijn zwager die vandaag jarig is. 

Het thema is: Black, white & bright.

Dus...ben ik daar mee aan de slag gegaan.
Voor de stempel dacht ik meteen aan de Stinkin' Cute stempel. Klinkt niet zo aardig he? Maar ik vind dat stinkdiertje zo schattig en hij kan zwart wit gekleurd worden. Ideaal voor de kaart die ik in gedachten had.
De kleuren had ik moest ik even langer over denken, want de distress combi die ik heel graag wilde uitproberen leek me niet zo geschikt (picked raspberry met dried marigold). Ik vrees dat hij niet zo blij zou zijn met het roze. Dus ben ik voor Carved Pumpkin gegaan met Festive Berries.een mooie rood/oranje combi.
De it's your birthday stempel is van de year three stempelset van Lawn Fawn.



Ik maakte er ook weer een bijpassende envelop bij met behulp van een stencil met cirkels die ik een x heb uitgesneden met mijn cameo. 



Met deze kaart wil ik dus graag meedoen met de volgende challenges:

Lawn Fanatics Challenge: Black, White & Bright


CCC Digi Creations: Use Pearls

Come and Get it Challenges: Birthday wishes

5 opmerkingen:

  1. Fabulous bright and eye catching card. Thanks for playing at AAA Cards.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very cute card. Love it. Thank you for joining us at Come and Get it this week. Hope to see you back here again soon. Judy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great unique card. Thanks for playing along with us this fortnight. Lisa DT CCC Digi Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love the bright orange colours and the critter is adorable. Thanks for playing along with us at AAA Cards!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh my goodness this is an adorable birthday card! Loving the bright colors and the cute skunk! So happy you shared with us at Lawn Fawnatics!

    BeantwoordenVerwijderen