zondag 7 mei 2017

Thank you

Vandaag gaat er een challenge #274 online bij Dutch Cart Lovers en omdat ik de winnaar was van challenge #273 met mijn happy easter kaart, mocht ik voor een keer gastdesigner zijn.

Het opdracht voor is:
Maak een kaart in groen, wit en rood! Een vleugje zwart is toegestaan.

Mensen die mij kennen weten dat ik helemaal niets met groen heb, ik vind het gewoon helemaal geen leuke kleur. Na het lezen van de opdracht duurde het dan ook echt even voor ik inspiratie kreeg.
Gelukkig kreeg ik ook een inspiratie foto opgestuurd en er begon er langzaam een idee te komen.
Dus...ik ben maar gewoon aan de slag gegaan. 

Eerst ben ik met verschillende kleuren groene distress en een stencil aan de slag gegaan (een combi van gewone distress en oxide). Beetje water erover en toen uitgezocht hoe ik de letters (van MFT) wilde hebben en deze uitgestanst.
Een van mijn Lawn Fawn stempels (van de Chirpy Chirp Chirp set) erbij gekozen en toen wist ik echt hoe ik het wilde gaan doen en ging het ineens heel vlot. Snel wat met Copics gekleurd, wat stukjes gekleurd karton toegevoegd en glossy accents op wat plaatsen gedaan en mijn kaart was klaar.


Ik vond hem eigenlijk nog erg leuk geworden ook en besloot er meteen nog maar een bijpassende envelop bij te maken. Heel simpel, maar wel een leuk effect.


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. en zie weer uit naar jullie reacties.


4 opmerkingen: